Fruity

Postat av: Anonym
Vad är det för band`? :)
2010-10-13 @ 22:24:02

Postat av: Ida
Hey, du är anonym! Jobbigt läge ; D
2010-10-13 @ 23:13:43
URL:
http://kawrtnee.blogg.se/

Postat av: Anonym
bara undrade, men då kan det ju inte vara särskilt känt.
2010-10-14 @ 13:44:17


LIVE-SVAR, YAAY!:
Hahaha, ja så kanske man kunde tolka mitt svar? Eller? Som att jag försökte undvika frågan?
Nej jag menade mer att man borde presentera sig, så kanske man kan få ett bra svar.
Eller typ länka till sin blogg eller så. Om man nu har nån. Men annars går namn bra. ^^

Om du slår på Bandit Rock 106.3 kan du höra dem rätt ofta, eller så kan du gå in på Spotify
och söka på, tadaa; Blowsight. You're welcome!! ; ) (och alla ni andra nyfik:ingar också)

Eller alltså vadå, jag menar, det är Bon Jovi...?! ^^


: )


Har nyss kommit hem från kvällens övning som denna gång enbart var vigd åt mässan på söndag,
och den ska jag inte vara med på... men jag var med ikväll ändå. Innan dess repade jag med Sarah
inför gigget imorgon och det gick bra... imorgon är vi bättre uppsjungna!! Sen bussar vi till Uppsala och
letar oss fram till hotellet där konferensen är, går på "scenen" klockan 22:30 och underhåller i typ drygt
en halvtimme eller nåt. Sen buss hemåt igen. Tjolahopp! På lördag sjunger jag på dop med syster Elin
och sen vet jag inte om jag sticker till Stockholm (för tredje helgen i rad!!) redan på lördag eftersom
jag både är bjuden på fest, och ska spela in. Yeah. Donno yet men det visar sig nog imorgon ^^

Ja och sen blev det lite styrelsemöte efter övningen idag, som vanligt you know. Jag fick med mig lite frukt
hem från fikat eftersom jag knappt hann fika, men kaffe hann jag få i mig! Så nu har jag två bananer och
ett äpple här. Yaaay, frukt! Det har man ju fan aldrig råd med annars. Hahaha.

"Ditt är riket. Din är frukten." (Varsågod Hanna!) ^^




Mitt huvud: AAAAAAAAHHHHHHHHHH-surrsurrsurr.
 




Postat av: Oskar

vad sa ni på mötet? Något som bestämdes?

2010-10-14 @ 22:12:32
Postat av: Eve

Fest..? Åh??? Someones birthday is comming up! :P

2010-10-14 @ 22:14:02
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fabulosso! Ja, imorn är det bara att tuta och köra ;D

2010-10-14 @ 23:18:25
URL: http://sarahsaid.blogg.se/
Postat av: Carro

du är så fin du ida! :) kraam

2010-10-14 @ 23:58:25
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: linna

hiih jag fattade vad du menade ;)

och lika underbara outfit korts som alltid. U rock! din blogg piggar alltid upp mig ida- tack för det ♥

2010-10-15 @ 10:55:08
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0