Inte svart.

                                                        Shit! Vitt!

            

Nu måste jag gå. Ska även svänga förbi Hugo & hämta ett av mina saknade nitskärp ; )
 

Postat av: S.

Det var jättefint på dig! :D

2010-10-15 @ 13:49:04
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: turbotanten

lika klockren fortfarande,of course ;)

2010-10-15 @ 17:14:38
Postat av: Ida

Hej Turbotanten, det var längesen ;)

2010-10-15 @ 17:28:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: TurboTanten

hej ida, jo,looong time no see ;)läser fortfarande din blogg and i love it <3 kom just på att det var på tiden att jag avbröt min lilla tystnad och visade lite det oxå ;) försökte sj skriva blogg,men lyckades med 1 inlägg -i somras ;P inte lust att ge mig lite blogg-passion? ;) how ever,du blir då bara vackrare och vackrare med förmåga att uttrycka dig som få ;) -jag ska lära mig skriva korta kommentarer ;P

2010-10-15 @ 18:28:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0