...och snön ligger kvar på marken...

Heh? Varför är det en liten kalender här under rubriken?
Det brukar det inte vara. Det kanske inte syns i inlägget heller, men nu syns den. Knasigt!
Jag klarar inte av denna enorma förändring!!! Hahahanärå.

Jag är stressad. Tänkte gå upp klockan 10 men det blev visst klockan 12. Och nu är klockan snart TVÅ och jag
har typ tömt kattlådan och varit och handlat. Punkt. Inte ätit frukost eller nånting. Måste duscha, städa, greja och
dona. För ikväll kommer det en massa vänner hit eftersom Mia styrt upp fest här! Tur att man inte behöver tänka
själv när man har såna uppstyrare i närheten! ♥ Hade jag behövt tänka själv hade det inte blivit något alls. Haha.

Så. Frukost nu? Kanske lite LUNCH rent utav? Skulle gå ner och fika med Mia, Mia & Karin efter tre men helt ärligt
så vet jag inte om jag varken hinner, eller om det är nån bra idé. Fast jag borde ju gå ner på stan ändå. Åh, ljuva
ångest! Ljuva stress. Jag har så ont i käkarna... omnomnom...
 
 

Postat av: Carro

awh vilka gulliga bilder på dig! :D



Jag stör mig som fan på kalendern, har också en.. och den är ju ful.. eh...

2010-10-22 @ 14:22:07
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Elin

Kalendern är till för att man ska kunna tidsinställa inlägg :)

2010-10-22 @ 17:46:56
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: Lajl

åååh kan man vara snyggare än dej? svar: NEJ! du ÄR snyggast!

2010-10-22 @ 18:39:31
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0