Plenty plenty

Thank you allihopa everybody för era söta kommentarer..... ♥


Var så trött igår kväll och somnade nästan på en gång när jag lade mig (dock alldeles alldeles för sent) helt utan
sömntabletter. Lovely. Gick upp 12:15. Skulle kunna sova ett helt DYGN till om jag fick! Har nyss plockat undan
frukosten och borde börja styra upp mig lite. Ikväll är det genrep med musiker inför morgondagens konsert. Tjo!
Kommer bli asbra. Hoppas jag orkar sjunga. Just nu orkar jag knappt vara vaken...

Ikväll har min favvokille releasefest & gig på Pub Anchor med resten av Blowsight of course, och bästa Bandit Rock,
och jag HINNER inte åka dit. Så löjligt. Vi håller på sent ikväll, och sen så tar det ju ett tag att åka dit - om jag nu
skulle det - och sen vet jag fan inte var det ligger, och blaha blaha och de kommer hinna spela klart, och sen ska
jag tvätta kl 8 på morgonen. Här hemma. And I really need to. Eller, gör jag? JAAA IDA DET GÖR DU.
Och sen ska jag rodda och soundchecka lite med Herman inför gigget på maskeraden på lördag.
Ja, och sen är det konsert på kvällen. SÅ MYCKET ATT GÖRA!
Hur ska jag någonsin hinna med att ha ett vanligt jobb också? ^^ 

Fan. Vill ju se dig ikväll, vill höra dig ikväll. För imorgon åker du bort och sen kommer du hem till Lucia...
...and that's like very far from now. 

  

Postat av: Linna

den som väntar på nåt gott .... ;)

men äsch förstår att det känns jobbigt !! men iih va glad jag är för dig.

men jag är ju tpkigt nyfiken med; som hur fick ni kontakt? VEM är han? vad exakt gör han= vilket band osv? :) förstår om du inte vill berätta men fråga kan man ju alltid göra ^^

huvudsaken är att han gör världens bästa ida lycklig!!

2010-10-28 @ 16:02:34
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Ems

Det suger när ens kille åker iväg å ska gigga en längre tid. I know how u feel. Det är skitboring!

2010-10-28 @ 16:30:36
Postat av: johanna

men ååh, hade ju varit jätteroligt om du hade kommit ikvälL!!

2010-10-28 @ 16:55:23
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0