Så var det måndag igen då.

Det är inte bra att käka sömntabletter för ofta. Då blir man "beroende", kroppen tar inte upp ämnet på samma
sätt och man SOMNAR inte. Och det är ju det man VILL. Inatt tog det lång tid. Gick och lade mig sent, somnade
ännu senare. Hade iPoden med in i sovrummet och lyssnade på min fina låt som jag fått, två gånger innan jag
gav mig på sömnförsöken. Gick upp klockan 9 och är trött trött trött. Men nu har jag matat fjärilarna i magen
med havregrynsgröt, ska sminka & klä på mig, sen gå till sköterskan på Psyk där jag har tid kl 11, och sen träffa
Hanna & Leo för diverse ärenden och fika och gå-på-stan och sånt. Yey! Ska hämta ut mina nya brillor också,
tänkte jag... och kolla om den där jackan ens finns kvar...

Snark!
 

Postat av: Lajl

jag har samma problem fast tvärtom. haha. jag kan somna hur lätt som. höll på att somna på jobb igår o inatt sov jag i 14 timmar.. men jag är ju lika trött för de.. scuk för sömnstörningar. =/

2010-10-25 @ 11:40:22
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: S.

Du behöver en dygnsrytm ida, gå och lägg dig samma tid varje kväll!

2010-10-25 @ 16:20:07
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Mia

Man ska inte börja med sömnisar alls, helst. Det sa min doktor. Inte om man är under typ.. 65, höhö. Men om man inte kan sova, what the fuck gör man då liksom?



Jag har tur, jag somnar innan huvudet ens har landat på kudden. Ibland är det rätt synd i och för sig, om jag hade tänkt läsa en bra bok or so..

2010-10-26 @ 06:31:16
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0