Saturday's here!

Idag är det lördag! Which means, åka till sthlm och sjunga på dop! Lillasyster & jag sjunger tillsammans och ska
öva innan (för första gången) med kyrkans pianist. Hoppas det går bra.. ^^ Fan vad jag åkt tåg mycket på sista
tiden! Det gäller ju att passa på... om 9 dagar är jag vuxen även enligt SJ's mått och det känns väl SÅDÄR.
Kommer aldrig ha råd att sätta mig i ett tåg igen! Hahaha! : P : / : (

Frukost - uppäten
Klädsel - pyjamas
Smink - skall påbörjas
Bella - i fönstret

Och så kör vi på utifrån det.

(Förresten avundas jag den här ungen och hennes skola! Gaaaah!)
 
 
 


Postat av: Mimmi

Tack så mycket :D Jag diggar DIN header (och kjolen är bara för läcker) Grymt :3



Och ditt Hanson inlägg, va skumt det är att se dom så gamla.. minns "Mm Bop" som om det vore igår och då var dom så små.. helt sjukt!

2010-10-09 @ 16:42:00
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hej, förlåt att jag småspammar men såg nu att du kommenterat mitt ADD inlägg också (du vet hur det är, lägga ihop 2 och 2 går ju inte..)



Jag safe:ar också, sömntabletterna jag tar kan jag ta dagligen jag får i en dos och sen extra om jag inte kan sova (5mg+5mg) men chansar aldrig, lika bra att ta båda för annars blir det ingen sömn.

Hur tycker du det är med huvudet? Jag hör ofta andra med ADHD att det känns som att tankarna bara race:ar i huvudet? Det känner jag inte alls igen.. mitt huvud är tomt, haha. Medicinerar du inte för själva ADHD:n? Det är skönt iaf att diagnosen uppmärksammas mer och mer.

2010-10-09 @ 16:59:45
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0