Sleepless?

Man vaaa, sover inte jag?! Det skulle jag ju! Eller åtminstone ligga i sängen och försöka.
Och ha tagit en dusch. Men hallå. Nick (som är min nya rockstarkompis) kom ju in på msn och skickade
en massa låtar inför morgondagen (idag-dagen just nu, faktiskt) och de är helt awesome! Så nu har jag
skapat grannsämja even more med musik och lite sång! Men ingen dusch dock, så det blir väl plus minus noll.
Eller kanske minus ett istället för minus två? Hehe. Åh, jag är helt pirrig och endorfin:ig. Hur ska jag kunna
sova nu? Såhär rusig? Får bli sömntablett, och sen upp vid 8 och försöka vakna till mina typ sex olika alarm
som man kan ställa (ja, jag ska ställa ALLA)! Vilken kille han är! Och vilka låtar! Är det verkligen sant att jag
ska få höra MIN röst till den musiken imorgon, istället för hans? (som är helt awesome by the way) 

iPoden är laddad med låtarna, och de får krypa med ner i sängen i rep-syfte. Haha. Måste sova nu.
Måste måste måste. Ida, gå och lägg dig. Bli inte skrämd av namn som Bagge & Breitholtz, neeejdå...

; ) 
 

I ' m   s o   h a p p y !
  

Postat av: Anonym

du får ju berätta sen va det är du ska göra :)

2010-10-02 @ 08:35:52
Postat av: Ida

...för vem? ; P

2010-10-02 @ 08:39:01
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: kattis

sv. för de första är du blind när de gäller läpparna för DE syns =) såg ut som jag snusat :P

sen de med idol. du kan stå på seen men inte möta idol?! Klart du vågar =) gå dit med elin eller så :P du skulle nog gå långt och folk skulle öppna ögonen. Men va kul att du ska dit då. Lycka till och hör av dig innan du ska dit så man får peppa dig lite =)

2010-10-02 @ 08:48:17
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: kattis

sv. fast de är ju princip samma. =)=) ja men gört! GOOD luck =) vore nice om du fick göra nått du gillar =)

2010-10-02 @ 09:14:09
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: kaosmamman

Alla mina tankar går till dig idag, bästabästa Ida.

Du vet att jag mer än det mesta vile hålla handen med dig dag, men får bli en annan gång.

Du är SÅ jädra duktig, och du vet det. Ha skitkul, njut och rocka idag!

Ring mig sen, eller så trackar jag dig sen.

Älska, och tack för igår! <3

2010-10-02 @ 10:16:10
URL: http://homeofhanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0