Tisdags"morgon".

Åhh, vad vi blir bortskämda med den här fina höstsolen! Det är sånt här väder det ska vara när jag fyller år, hör ni
det? Så slösa inte bort all sol innan dess. Eller lixom. Se till att den räcker ända fram till, och med, den 18:e. Tack.

Jag kom upp klockan 11 idag. Tjoho! Idag var det en vinst, eftersom jag somnade klockan 5 imorse.
Not so good, men nu blev det så. Och Hanna kommer hit klockan 12:30 och repar. Vi ska ju sjunga dop på lördag!
Jag ska precis käka frukost, och som pålägg blir det tunna falukorvsskivor. Ja, mitt pålägg är ju slut. Hehe.
Jag tror jag har ytterst lite kontanter i plånboken, typ 30 spänn, det måste jag köpa kattmat för. Hoppas jag
får lite gagepengar snart, för jag hatar att vara såhär pank. Alldeles för van, alldeles för less. Blä blä blä.

 

Postat av: Sarah

Det där med pangamojset funkar inte alls för mig. Drygt säger jag bara :/

2010-10-05 @ 11:59:16
URL: http://sarahsaid.blogg.se/
Postat av: johanna

SV: vet inte vem simon är?? det är sångaren i Crashdiet, men deal att du får skorna och jag honom ;)



och jag rekommenderar Verkligen glassen! Dock får man ett behov av minst en om dagen.. men det är det lätt värt! ;)

2010-10-05 @ 12:36:55
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Sarah

Svar: Det kostade tydligen att gå med i frilansfinans. Och pengar är ju jobbiga när man inte har dem :/



Aw, tack :) Det var länge sedan man fick en sådan komplimang röstmässigt. Det känns härligt att få höra :)<3<3 thanks!

2010-10-05 @ 15:01:17
URL: http://sarahsaid.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0