Baklängesbloggar!

Pust. Man blir helt loj efter ett vaaaarmt bad. Midnattsskumbad! Med lite kladdkaka vid sidan om.
Nej, jag har inte stört grannarna heller, hällde upp vattnet runt 22 och hoppade i två timmar senare.
So clever! Och inte hade det svalnat heller, nej det var fan heeelt perfekt! Så där så det gör lite ont i början.. ^^



Innan det åt jag middag, spagetti med skitenkel skitgod tomatsås och en massa pesto. Yummie.
Borde ha kommit ihåg att köpa Cola, sjuka cravings man kan få! Hade pyttelite Lidl-Cola kvar men
jag vill ha mer mer mer, nu nu nu. Gah. Får bli mjölk istället, det är ju NÄSTAN samma sak.. ehum..

Och innan det.. så poppade jag popcorn och bara lökade framför tv:n. Hmm, baklängesblogg eller?
 
                         

Och innan DET... så fotade jag mina fina "nya" téburkar som jag köpte på loppis för en vecka sedan.
Nu är de fyllda med té, som sig bör! Och ställda på rätt plats..



                                     ...och innan DET så kelade jag med Bella-grisen...

                       

Och precis precis precis NU så går South Park The Movie på 3:an. Och då blir jag automatisk bakåtflyttad till
femtonårsåldern, till Dawid's rum, med minst en skål chips och minst två kompisar till, med Break-choklad, läsk,
och skratt, och kärlek, och ångest, och interna skämt, förlovningsringar och "Shut your fucking face, unclefucker!".

Totally love ♥ 
 
. . . . .

Och sen så ritade jag en teckning också, det var svårt, det tog ett tag, men jag tänker inte lägga upp bild på den
ännu för det är någon annan som ska se den först... inte för att jag tror att HAN kikar in här, men för att safe:a..

Borde sova. Imorgon vill jag ta en prommis i skogen. Har gått upp typ 3-4 kilo sen igår. På riktigt!
Min kropp är inte klok, säkert inte min våg heller. Men nu ska jag dricka en halvliter mjölk och SEN sova! ; )
 

Postat av: Mia

Haha ''Unclefucker''. Ojoj, den låten får mig att tänka på my first boyfriend så att säga. Jösses.

2010-09-12 @ 01:37:54
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Patrik

Det låter som en perfekt lördagskväll i mina öron... eller heter det ögon eftersom jag läste om det?

2010-09-12 @ 08:24:10
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

tack för alla dina kommentarer sweet!



vad mysigt med bad, jag ska också bada idag :D kraam

2010-09-12 @ 09:43:34
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: kaosmamman

Nej de är sant, du ser inte klok ut i kroppen. ;) En annan har ju tänjbar hud jämförbart likt gummibrallor! Det är grejer det! ;)

2010-09-12 @ 14:40:33
URL: http://homeofhanna.blogg.se/
Postat av: Sarah

Viktuppgången är vätska som bildas i kroppen om man äter t.ex fet mat, dricker alkohol eller så. Det går över om ett par dagar! :) Väg dig ALLTID på morgonen när du precis vaknat och varit på toa - då är det den rättvisa vikten.

2010-09-12 @ 15:49:27
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0