Godmorgon!

Ehh.. stod jag inte här nyss?

Egentligen kanske det inte är JÄTTEKONSTIG att se mig blogga vid den här tiden, men det konstiga är ju att jag
redan både gått och lagt mig, och gått upp. Annars hade det kanske varit en vanlig "jag kan inte sova"-natt.
Det har visserligen inte varit mycket sömn inatt heller. Kanske inte fått nån riktig sömn överhudvudtaget.
Det tog lång tid innan jag en ens snuddade vid ett somn, och sen så känns det som om det tog en kvart innan
klockan ringde. 04:57 gick jag upp, efter två snoozar. Jag måste ju.

Om två timmar sitter jag redan på tåget, med Mia! Hon har redan sms:at för hon är också vaken.
Hon är uppe och powerwalkar. Nä, hon är inte riktigt klok. I know.

Frukost? Nattmacka? Whatever.
 

Postat av: S..

Knäppa Mia! :P

2010-09-23 @ 12:10:07
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

tur att du kom upp iaf.. hoppas du får några bra dagar nu gumman, kraam

2010-09-23 @ 23:29:42
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0