Har inte direkt ätit ihjäl mig idag.

Annons:
" F I N N A R ?   G Ö R   S O M   A V R I L   L A V I G N E ! "

Är det bara jag som tycker att det är jätteroligt? Nej, inte att ha finnar, och inte huruvida Avril har det eller ej,
men att man skulle köpa det bara för att en kändis använder det? Ba - "JASÅ ISÅFALL!", lixom. (?)



Har nyss kommit hem från kvällens körövning (Och ni som läser här ofta/jämt vet ju att det är SÅNG jag pratar
om och inte bilkörning. Ville bara förtydliga det.)
och det var smashing. JAG var smashing. Förra veckan hade jag
en tupp i halsen men denna vecka kom alla ljud ut som de skulle, och dessutom fick vi en ny låt som låg i så jävla
perfekt tonläge att jag verkligen kunde sjunga för kung och fosterland! Sorry everyone, jag kan sjunga denna helt
själv, det är lugnt! Okej, en sopran & en tenor kan få vara med också. Höhö. Typ så bra.

Gospel, var det. Och sen körde vi även lite gamla poplåtar från ett par år tillbaka, som vi dammade av inför den
konserten vi ska ha den 29:e oktober. Wohoo, kommer bli så bra! Istället för "sedvanlig" gospelkonsert i kyrkan
som vi har varje höst, så kommer vi köra lite mer pop och även ha ett litet unplugged-band med. Awesome.
Ja, fortfarande i kyrkan alltså. Fatta den akustiken.. ; )


Idag har jag:
• INTE ätit frukost
• INTE ätit lunch
• INTE ätit middag
och det känns ju jävligt hälsosamt?
Istället fikade jag kaffe och halv kladdkaka med Hanna på Wickmans och sen en RisiFrutti i pausen nu ikväll.
Greatness. Ska micra lite thai från igår och sen ska jag berätta för Miche om det där jag skrev om tidigare idag,
som jag blev så glad över. Shit vad hemlig jag låter! Men jag berättar sen, I promise! Tror jag.. haha.. ^^


             
            

Postat av: Jennifer

Ja, det var riktigt otäckt, men de hittade som sagt ingen brand så vi sov rätt så gott trots allt. Precis, man kan ju bara hålla koll på sitt eget hem, så det kan ju gå åt skogen även om man själv sköter sitt.

2010-09-16 @ 23:23:29
URL: http://monyettes.blogspot.com/
Postat av: S.

du måste ju äääta!

2010-09-17 @ 06:11:00
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: mia

dudududu! jag vill OCKSÅ va me o sjunga, vi får battla om de! :P <3

2010-09-17 @ 12:30:48
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0