I have problems.

MEN SUCK, hur många timmar ska man behöva stå och försöka få till en pissenkel bildlänk, egentligen?
Varför är det en "boll" framför och varför hamnar den utanför side:n? Jag blir gaaaaalen!
Scrolla ner till höger så förstår ni vad jag menar..... eller? 
 
 

Postat av: Carro

smart med rutan där hörrö, hoppas du får till den rätt!



och tack för dina kommentarer, you make my blog liksom! :D gulleplutt! folk är så dumma i skallen ibland.. att dom inte fattar.. dra inte in mig ffs.. gah man blir gaaaaaaaaaaaaalen.. mja dom där glamourama-moderat-bloggarna.. nä dom får säkert inte yttra sig.. 10 000 spänn.. schysst eh.. falskt. Mjaa.. handlat för mkt på hm.. nu blir det no more bonuscheckar eftersom jag betalat av mitt konto där.. med lånade pengar som ska tillbax till min sambomambo.. mhmhm.. mkt man inte skrivit om i bloggen... mja bella sötnos, hoppas fortfarande på att jag får besöka er en dag! :)

2010-09-15 @ 02:14:02
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Mia

Alltså ibland.. då blir man galen. Särskilt på sånt där. Jag har inget tålamod, jag hade dött för längesen :D



sv: Jag ska sjunga Prins Noel. Den passar utmärkt då han är andra barnet :D

2010-09-15 @ 06:15:25
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: Jodå, jag såg din kommentar, glömde nog svara bara. Det är en fin idè om gardiner där faktiskt. :)



Och röstningen, röstar man blankt så får du skriva vad du vill på blanketterna. Typ...Rix Fm partiet tillexempel. :) Jag röstade blankt i år för att visa mitt missnöje med alla partier i valet. :) Blanka röster räknas också och jag tror det blir många såna i år. :)



Nejdå, jag missde inte pistolTommy i våras. Men det var när jag hörde Full steam... som jag fastnade. den är sjukt mycket bättre...tycker jag. Men jag är alltid lite efter när det gäller sånt.



Puh! VÄRSTA svaret! Nu ska jag fixa mig till jobbet. :)

2010-09-15 @ 10:51:06
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Tack, jag har inte haft den så länge, 3 dagar kanske. Hittade den på internet. :) Ja men dåså, bara att börja rita och sedan skicka in prover. Kom igen nu, du har inget att förlora! :)

2010-09-15 @ 12:46:38
URL: http://zooot.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0