Lite sällskap är ju trevligt.

Hanna & Leo har varit här och vi har käkat en halv kladdkaka, & sen kom även Daniel förbi och fikade lite han med.
Leo har spelat lite på ALLA spel på Sonic-spelet (7 spel på samma skiva) och Hanna har läst gamla Cosmotidningar
i soffan med mig. Jag valde dock Hus & Hem... finns en anledning till varför jag fortsatte prenumerera på den ena
och inte den andra.. ^^ Anyhow så var det himla trevligt med lite company!

Annars är jag rätt less och orkar inte känna efter, fastän det är så himla tydligt och ligger nära ytan.
Men jag ORKAR inte. Och ikväll är det övning igen och på lördag ska vi sjunga på höstmarknad med en
och en halv övning i ryggen. Och tidigt måste man gå upp.. likadant imorgon, jag har bokat tvättid kl 8.
Whyyyy oh whyyyy? Hoppas vädret är nice för jag tänkte gå ner på stan efter det.

Nu ska jag bara dega i två timmar och sen måste jag dra.
                                                                                                                                            

Postat av: Carro

Damn vad gott med kladdkaka..



Awh ida.. jag bara önskar att de kunde lösa sig för er...



många kramar

2010-09-02 @ 16:13:11
URL: http://rosatussilago.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0