Live from Thai:en!

Sitter på Amazing Thai med Hanna & Daniel (Elin var också med i början men hon har gått tillbaka till jobbet nu)
och är mätt efter värsta lunchbuffén! Omnomnom... Kaffe till vänster om mig, en pluggande Daniel mittemot,
en pluggande Hanna till höger - och jag har fått låna datorn, woop woop! Här har vi det bra...

Ska hänga med Bea sen men hon är ute på landet och snurrar.. få se om hon kommer till stan snart eller om vi får
skjuta upp det? Ska på övning ikväll och innan det måste jag handla, och sen ska vi kika på filmen från Ted-showen!
Yeeeey : ) *längta längta längta* ♥

Fick låna ett par glasögon från Elins jobb som jag hade på mig hela lunchen, utan glas i, jättesnygga!
Från FCUK. Fantastiskt, det är som att man går och smygsvär hela tiden! De är breda på sidorna och där står det,
lixom. Hihihi. Det är nästan det snyggaste med dem.. höhö.. Nej men seriöst, jag funderar på dem. Undrar om det går
att blåtanda över bilderna från mobilen, hit? Would be good... 
  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0