Så jäkla huslig.

                                    
Den bilden är från inatt. Typ halv tre. Då kände jag för att poppa popcorn. Så det gjorde jag. Och åt upp ALLA!!

Synd, jag hade kunnat trycka lite popcorn just nu. Nog för att det finns en påse till...
Men jag ska gå och handla sen, behöver lite MAT! Och mest Cola, tycker magen, yum yum.
Annars så är jag klar med tvätten - om någon oroade sig över den - och disken går bra! Långsamt.. men bra..





                         
 

Postat av: Natta

Måste säga att din lägenhet ser supermysig ut!:)

2010-09-21 @ 19:48:44
URL: http://timeslikethese.devote.se/
Postat av: Carro

Vilken gullig pyjamas du har =), och jag håller med Natta, tycker också din lägenhet ser mysig ut!

2010-09-21 @ 21:00:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0