Ted = tummen upp!

Jag är en såndär som GLÖMMER att kolla mailen rätt ofta. Inte så bra när man sitter med i en styrelse, kanske.
Nu hade jag SJUTTON nya mail! Gulp, kände jag! Men håhå, det var sjutton junkmail kan jag säga. Useless.
Fast det var ju bra, att jag inte missat nåt viktigt, lixom.

Ikväll kollade vi på Ted-filmen på övningen. Så jäkla nice! Vi var ju båda snygga & bra!
En annan har ju gått ner typ 7-8-9 (?) kilo sen den showen (April!) och kanske inte var HELT nöjd med den
kroppen som faktiskt var med där på filmen.. men men.. sångmässigt var det ju iaf rätt bra.. ; )

Och sen skjuts hem av Jonas. Thank you DEER! Höhö. Moo.

           

Ringde Miche på Skype nyss men han var busy busy i telefon med sin brorsa! Värsta!
Så han skulle ringa. Jag ska micra lunchrester från igår och omvandla dem till middag,
och sen så ska jag löka framför tv:n tänkte jag... Wow, nu är det "någon" som vill att jag ska hjälpa till
och skissa tatuering. Nice. Har även två stora porträtt som jag ska göra till i jul, skönt att vara ute i god
tid men än så länge har jag inte börjat! Borde ta tag i det.. så kul att bli tillfrågad.. : )

Nu ringer Miche... tjopp tjopp.. ^^
 

Postat av: Eve

Yeah, det suger att Metallica inte finns med. Snåljåps! And the baby pictures...jag hade svårt för barn...som barn. haha!

2010-09-10 @ 04:23:24
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Mia

HÖHÖ, Jonas is a deer. Tänk om han hade haft horn liksom..



Japp, du kan komma och vara sossekör. Men då blir nog dom andra partierna ledsna i ögonen, eftersom att dom är så dåliga. :(

2010-09-10 @ 06:15:30
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej ida!



Måste bara berätta att jag har följt dig ändå från lunartiden. Från lunar, till bdb och nu hit :) stalkervarning haha. Tummen upp för dig! :)

2010-09-10 @ 09:01:06
Postat av: Ida

Rebecca - ... haha, we like that ; D

2010-09-10 @ 14:35:42
Postat av: Anonym

Attans att ni såg filmen!! Jag hade ju också velat kika.. Men men förhoppningsvis får vi den snart!

2010-09-11 @ 14:30:43
Postat av: Ida

....skrev vem? ^^

2010-09-11 @ 16:55:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0