To have a grrrrreat start of the day...

Det är inte så KONSTIGT att jag inte kan få rätsida på dygnen när jag en halvsolig fredag som denna,
inte kan få mig själv ur sängen förrän klockan är kvart i jävla ETT! Så nu kommer jag vara vaken länge inatt,
och sen sova länge imorgon, och yada yada yada. Daaaamn you woman! (voice: Stewie)

Och dessutom har jag fått ytterligare TVÅ påminnelser på räkningar som jag missat!! Vad fan?!
Såhär slarvig ÄR jag inte! Okej slarvig, men seriöst? Missade en från 3 och hann betala den innan de skickade
ut påminnelse (eller ja det visar sig väl) och nu även från Apoteket och EON! Elräkningen har jag visserligen
ett svagt minne av att jag inte ens fått, så där skonar jag mig själv en aning... men resten makes me mad.

Så där drog man på sig lite extra utgifter kommande månadsslut...
Faaan.

Nu frukost. Klockan är snart kvart i tvåååå...
 

Postat av: Rubenfelicia

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2010-12-21 @ 16:44:26
URL: http://rubenfelicia.blog16.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0