Toot toot, hemresa bokad!

Nu så... ingen Traderabiljett vunnen men vi lyckades snubbla över en rätt billig biljett på SJ! Otippat!
198 kronor härifrån till Sthlm, sen 43 kronor platsbokning (jaaa tack!) och sen 96 kronor till Enköping = 337 kronor.
Hela vägen hem. Fantastiskt bra! : ) Hit kostade det 389 kronor så det blev ju t.o.m billigare....
.
Klockan 7:43 imorgon blir det buss ner mot stationen, sen går mitt tåg 8:31. Framme i Enköping 14:45.
Sjuuu timmars åkande. Pust. Miche, tanka på min iPod med nya låååtaaaar!!
.
Blir nog inte så mycket sömn inatt, klockan är redan a lot och jag tror vi ska glo en film.. Och jag ligger hellre
vaken hela natten och bara tittar på honom, vem vet när vi ses igen...?  : / (kan ju sova på tåget... if lucky...)
.
.

Postat av: Olivia

jag fattar inte hur du klarar det. att ha ett förhållande men ändå inte. att typ "se men inte röra" som du skrev nångång.

mitt livs kärlek gjorde ju slut eftersom han inte kände sig kär och jag gav upp tanken på honom tillslut men sen en dag hörde jag av mig igen och så i helgen var jag hos honom. 3 dagar tog det och jag var tillbaka där jag började. jag kom hem och han vet ännu inte om han vill ha mig. jag bad om att få ett ja eller nej, så jag kan få ett avslut. jag fick ett nej och nu kan jag inte glömma han och tanken på att jag var där för några dagar sedan gör så jävla ont. fattar inte hur man ska bära runt på den här känslan. känner mig misshandlad på insidan, så jävla sönder.

2010-09-29 @ 00:37:12
URL: http://pleasureseeker.devote.se
Postat av: kaffehörnan

Gomorron

De var lite billigare, aldrig fel

Idag ska jag sitta modell

Ha de fint

2010-09-29 @ 08:51:46
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0