Varm höstpromenad med oväntat svettigt slut!

Paniiiik! Tog som vanligt med mig extranyckeln ut när jag drog på skogspromenad, den är ju lixom ensam,
istället för hela nyckelknippan. Extranyckeln har alltid varit lite segare än den andra, man får vrida en extra gång,
typ. Men nu när jag kom tillbaka från min halvmilspromenad så kom jag inte IN!!! Fy fan! Stod och försökte vrida
och jucka nyckeljävlen till höger och vänster men det GICK INTE! Så efter ett tag ringde jag Herman, som åkte hit
med min extranyckel. Det var knappt så jag kom in med den heller, fick försöka vrida många många gånger innan
den äntligen gav med sig. Shit. Imorgon måste jag ringa ETF och be dem komma på en gång. Kan ju inte gå ut
innan de fixat det, för då vet jag ju inte om jag kommer in igen!! Och jag som ska på möte imorgon....
Det är visserligen inte förrän kl 13, men då måste jag gå 12:20 och de MÅSTE hinna komma innan det. Måste.
Tack snälla snälla Herman för hjälpen. ♥

Gissa om man blir MER svettig, när sånt händer? Som om halvmilen inte blött ner mig nog... Jag tog två varv
och även en hel del foton, och i andra varvet upptäckte jag att det var FULLT med blåbär överallt! Yum yum.
(och ha lite överseende med att det är mobilkamera jag fotar med ^^)













 

Postat av: Sarah

SÅÅÅ SÖÖÖÖT!

2010-09-12 @ 19:20:14
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Bilderna är riktigt bra för att vara tagna med mobilkamera. Jag tycker något snällt företag kunde sponsra dig med en systemkamera. Tror det skulle bli mycket fina bilder i din blogg då :)



Den första bilden påminner om när jag skulle lära mig spela gitarr i skolan och fick spela efter en bok som nog hette "Hej gitarr" första låten i boken som man skulle spela på första strängen hette visst Lilla snigel. F-n, jag ville ju spela hårdrock och inte plinka om någon slemmig typ som har huset med sig vart han än går.

2010-09-12 @ 21:08:24
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: kaffehörnan

Hej hej

Gud vad lång tunga du har

Har din söndag varit fin

2010-09-12 @ 22:36:51
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: linna

fasen vilka härliga kort ida!! luve!!!!

2010-09-13 @ 14:44:07
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0