Wohoo, vilket kaaap!

Men vad FINT att jag bara tog en liten powernap på sängen med Bella. Och sen tyckte jag det var lite kallt så
jag lixom bäddade ner mig... för att vakna kvart i jävla nio! Herregud. Fyra timmar. Det var ju verkligen inte
meningen. Har nog  i n t e  gjort min nattsömn en tjänst här.

♥ Men jag drömde om Dawid, och han höll min hand, och han bar mig... det var värt all sömn jag kanske missar inatt...


Men jag är hungrig iallafall. Blir nog pasta med baconsås. Bacon-tema idag eller?
Och förresten fick jag påminnelse på att hämta ut det där HM-paketet idag! Som jag trodde försvunnit!
För jag visste ju att det skickades ut den 19:e men har lixom aldrig fått nån avi... och jag skulle ringa imorse
men hann få påminnelsen precis. Så det är uthämtat, det var typ inget i men det var en jacka som jag var sjukt
nyfiken på!! Och det var ett tag sen jag beställde den så jag hade typ glömt hur den såg ut....

....och så blir man POSITIVIT överraskad. Sånt är väl helt sjukt lovely?
En kort, tight, SNYGG fake-skinnjacka med oväntat gulgrönt leopard-foder, för yttepytte 149 spänn!!!
Hurraaaa, då blev jag glad glad glad glad!! Och sen somnade jag... hahaha...




Jag trodde det skulle vara en mycket plastigare & prassligare jacka som kom... but noooo.... : )

Nej nu blir det mat! Tjohooo!
 

Postat av: Sarah

Snygg jacka! tycker även jag som inte brukar gilla "skinn" :P

2010-09-07 @ 21:58:29
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0