Different kinds of sugar.

Har nyss fått i mig ett halvt vitlöksbröd, sånt skulle man ju kunna leva på! Vitt bröd, haha. No GI for me.
Och så hade jag gömt lite godis i skafferiet, thank god! Småäta is the shit. Fortfarande yr, men det kändes 
bra att få i sig lite socker.... Och jag saknar min N, som kommer hem från Tyskland ikväll! I helgen ska vi
ses, i helgen ses vi väl älskling? Dagarna känns oändliga när jag väntar på dig. Haha. Sooo in looove.

                                  Här är en bild från en tv-show som de besökte.. igår? 
  
                       
                                                                                                 /  Jamba Music Show
 
Beautiful! *suddar ut de andra tre, hoppar upp i ditt knä och gosar lite..*

; P 
  
 


Postat av: Patrik

Vad gott med vitlöksbröd :) Skulle absolut kunna tänka mig att sitta på Pizza Hut och äta vitlöksbröd, en pizza och så glass till efterrätt...

2011-04-26 @ 18:36:15
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma

Oki, men det låter mer som ett prob med tarmarna. Bebis som bara sparkar där och du är trådsmal låter som en omöjlig combo! ;) Hihi....



Förstår att du saknar din babe.... hur skulle jag kunna vara utan Tony i flera dagar sådär? :) Du är duktig som står ut! :) Cooolt med TV show, våra celebritie boyfriends... wohohhooooo!! :)



KRAM

2011-04-26 @ 20:06:29
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Lajl

jag vill oxå vara så förälskad. just nu är jag bara ledsen, ensam o besviken =(

2011-04-27 @ 18:00:31
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0