Grön telefon.

Åhhh, jag är så himla seeeeg... sov i typ två timmar, lite på balkongen och så lite under täcket i sängen...
Sen tvingade jag upp mig själv för att gå till Ica, köpte lite mat och mjölk och så hämtade jag min nya mobil!
Är redan väldigt besviken på kameran för den har inte lika många finesser som min nuvarande, alla bilder ser
kalla ut eftersom man inte kan ställa om ljuset och sen kan man inte fota svartvitt ba HALLÅ? Eller, är det någon
som kan något jag inte kan?
Kan inte använda den ordentligt förrän den 28:e då mitt abonnemang går över till Tele2.
Men har laddat & startat den nu och känt lite på den, testat kameran lite som sagt... aja... kanske en vanesak?
Men jag vill ju helst ha en KAMERA som det går att ringa ifrån, inte tvärtom... ^^

                          
                                               Grööön och fin är den iallafall! Hihi.
Men om jag är missnöjd med kameran så kommer den att skickas tillbaka. No doubt about that.


Åh, älsklingen skickar de sötaste sms:en och jag blir helt pirrig och saknig, uäh! I miss you BABY!! ♥


Postat av: Patrik

...Fast när det gäller Tele2 så brukar det inte gå att skicka tillbaka saker om man inte är nöjd, de hävdar oftast att de 14 dagarnas ångerrätt som gäller för distansköp har löpt ut. Antagligen fick du din "bekräftelse" före den 14:e så den 28:e när du ser vad grejerna går för, då har det gått 14 dagar.



Får hoppas du blir nöjd ändå :)

2011-04-25 @ 08:54:41
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Eve

Du behöver bara vänja dig med telefonen tror jag...den blir aldrig bättre än den förra..men det är ju bara för att..den inte ÄR den förra. Man ska aldrig jämföra. :)

2011-04-25 @ 13:06:28
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0