I wish.

Supermånen strikes again. JÄTTESTOR. Kanske, som Patrik skrev, är det därför jag inte somnar?
Tredje natten inatt med nyuthämtade sömnpillrena och jag BER om att få somna. Please.
Känner mig inte alls speciellt uppåt idag. Lite halv, nästan. Vet inte vad jag ska göra för att må bättre heller.
Ibland känner man sig precis sådär uppgiven, att inget & ingen kan muntra upp en, att man bara sitter i en grå
hög och tycker synd om sig själv. SJUKT jolly. Och en upptagen älskling i en annan stad gör ju inte saken bättre,
kan han inte bara stå här utanför och plinga på och bara vara till mitt förfogande ikväll? Hade varit hurbrasomhelst.

I wish. I wish everyday.
 

Postat av: S.

Fan jag måste komma hem till dig någon gång! Känner verkligen att det vore skitroligt..

2011-04-18 @ 07:57:34
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Sv: Ja, det är insomningstabletter. Jag har inte tagit en endaste... vågade inte. Har nån fobi för tabletter, fixar alvedon och ipren typ! :) På riktigt så får du ta dom.... om du vill!?



Kram och hoppas att du fick sova lite inatt!

2011-04-18 @ 08:21:58
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Lolz

Men om du hade typ börjat träna då blir man ju trött i kroppen oftast lättare att somna då. Eller meditera, tex med en meditations cd. Har jag använt fungerar skit bra. brukar finnas att låna på bibliotek.Vissa teer sägs kunna göra en tröttare, och även avslappnings övningar. Att skriva ner sina tankar innan man lägger sig så man inte ligger och grubblar-brukar jag göra fungerar oxå för mig. Finns även

Sömnkliniker

På ett fåtal sjukhus finns specialenheter för sömnstörningar. På sömnlaboratoriet gör man en noggrann kroppslig och psykiatrisk utredning, och patienten får också sova en eller flera nätter med mätinstrument.

Hoppas det löser sig!!

2011-04-18 @ 13:59:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0