"Ibland är man bara helt kär i hela världen och det är helt OK!"

Vilken skön dag! Sol och vår och tunnare skor (fast inte de som gav mig skavsår igår, grrr), fast idag blåste
det lite svalare än igår. Jag gick ner och hade möte kl 14 och det gick bra, sen gick jag förbi och hälsade på
Elin & Maja som var ute på framsidan och planterade vårblommor! Sen mötte jag upp Hanna, tog en snabbis
(trodde vi ja!) på Apoteket där vi hamnade bakom världens långsammaste tant (fram med tantkassor!!) och
sen blev vi hämtade av Daniel, och sen en shoppingrunda på Willy's, och sen hämta kidsen på dagis! Sen gick
jag hem till mig. Och fick en jättefin komplimang av en yngre kille som spelade fotboll utanför Rombergaskolan,
jag vet inte hur gammal han var men han blev lite chockad när jag sa att jag var 26. Hihi!

"Vad heter du? Hur gammal är du? Va? Är det sant? Har du man? Har du barn? Okej men du är en väldigt fin tjej..."

: )



                         
Ikväll blir det tacos i min ensamhet, och innan dess... så vill jag faktiskt ta ett städryck. Vårkänslor som fan.
Och när man får såna ryck är det bara att ge med sig, för de kommer fan inte ofta för mig. Tjo!
 


Postat av: S.

Det var inte dåligt :D

2011-04-15 @ 18:13:48
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

hej vännen



ha en trevlig helg

kram

2011-04-15 @ 18:28:46
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0