Långfredag

Jag försökte skriva ett inlägg igår innan jag lade mig men det ville visst inte internet.
Ritade i flera timmar, har gjort klart två porträtt på samma dag! Fast det ena ska ha lite
skriv också, vilket jag FASAR över... tänk om det förstör allt? Är ju jättenöjd med resten..^^

Repade, mellan 19 och 21:40, tack Jonas för skjuts åt alla håll! Eh, båda hållen.
Så många andra håll åkte vi inte åt just igår iallafall. Hur välrepeterade är vi idag egentligen?
Jag blir hämtad om en timme och en kvart och står här i trosor och käkar frukost, hinner jag
ens sjunga upp? I think I have to...

Var nyss tvungen att väga mig typ åtta gånger i rad för att försäkra mig om att - jodå - jag trillat
ner till 53,5 kilo. Sinnessjukt. Om ni tycker jag skriver ofta om min vikt måste jag försvara mig 
med att 1) SÅ ofta är det inte, det går veckor eller månader mellan gångerna, och 2) det får man
om man råkat gå ner nästan 21 kilo! Mwahaha! Jag önskar mig lite bröst bara.. sen undrar jag lite
om jag kanske borde gå till nån läkare för att kolla att jag mår bra... det är nog inte så hälsosamt.

Nu måste jag käka färdigt, komma på vad jag ska ha på mig, SJUNGA UPP, och det där.
Hur mycket sov jag inatt förresten? HAHA, typ pyttelite? Vågade mig inte på Stilnoct:en ännu..
Glad långfredag! Va? 
 

 

Postat av: S.

Det är nog bra att kolla så du mår bra. Helt otroligt ändå att du gått ner så mkt i vikt! :O

2011-04-22 @ 20:00:56
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Mejlin

Akta så du inte går ner mer i vikt. Kurvor är fint!

2011-04-23 @ 03:04:34
Postat av: Sandra

På tal om vikt. Hur lång är du? =)

2011-04-23 @ 21:48:44
Postat av: Sandra

På tal om vikt... hur lång är du? =)

2011-04-23 @ 21:50:11
Postat av: Ida

Sandra - 164 cm är jag!

2011-04-24 @ 13:09:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0