Lördagsgodnatt!

Har precis glott på 27 dresses för typ... 3:e gången? Ja inte i RAD, utan ö.h.t. Den är söt. Chickflick.
Jag grät i slutet, för jag är en emo-mes. Hahaha! Och så käkade jag tacorester till middag, typ 2½ tub
(två regular & en halvfylld) och jag är så mätt så jag nästan mår illa. Why? Borde nöjt mig med två. Suck.

Klockan är tolv och jag vill gå och lägga mig. Är pojkvänssaknig och hade velat brotta ner honom i en hög och
hångla men istället ska jag ta en sömntablett, välja en ny bok att läsa (tack Mia för bokhögen som kommer att
räcka länge!)
och krypa ner i sängen. Alone. Imorgon ska jag & Elin & Herman & Jonas repa! Gig fredag. Tjo.

                         

Sakna sakna sakna. Mätt mätt mätt. Godnatt godnatt godnatt.
 


Postat av: Anonym

Jadu, hunden var en aningen stor, större än en shettis t.o.m - så jäkla cool.



Därserman, tar du också sömnmedicin? Vad har du för någon?

Kram kram!

2011-04-17 @ 00:55:22
URL: http://rosenknopps.blogg.se/
Postat av: kattis

jaa, jag älskar FK. Vi kommer bra överrens och har börjat brev växla med varandra =) haha dom är inte riktigtriktig i huvudet, men hoppas allt inte ska behöva vara så komplicerat =)

2011-04-17 @ 09:49:42
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Harriet

Åh,va sugen jag blev på tacos nu.



sv: Ang. att äta solkräm så har jag en väninna som brukar äta det mesta i den vägen. Eller rättare sagt om hon stöter på nån hudkräm, läppbalsam eller liknande som luktar lite gott, så brukar hon smaka lite för vem vet, luktar det gott så kanske det smakar gott också.

2011-04-17 @ 17:34:55
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0