On stage / on clouds : )

Vi har flyttat in på scenen nu och repar för fullt med kläder och mickbyten och presentationer och medföljande
stress och skavsår och magsår och allt vad det nu innebär ; ) Hihi. Men det är fint. Där trivs man ju.
Önskar mig lite bättre kondition imorgon och följande kvällar, hade lite dåligt flås sångmässigt. Eller lite för
mycket, kanske? Just flås alltså. Pheeew... Och skor som trillar av och hårband som man inte hinner få på sig...
Hoppas det ordnar sig. Det brukar det göra. Vet inte hur min kjol till sista set ska hinna bli färdigsydd bara...
Sånt känns ju lite stressigt, speciellt när man inte kan göra nåt själv! Hade jag haft strömsladden till min symaskin
hade jag ju kunnat ge mig på den själv, men nu är jag lite... handikappad, minst sagt.

Och hungrig. Klockan är snart tolv men middag känns ändå rätt vettigt nu.
Och en liter vatten till det! Måste komma ihåg att dricka mycket vatten. I suck at that.

Tack till mina små Sugar Mommys and Daddys därute, och folk med bil, och folk med symaskiner,
och folk med accessoarer & kläder till utlåning, you know who you are... Många pussar till er! ♥


Förresten har jag haft ett par fina fina dagar med min kärlek, en riktig energy boost... Love you baby. Tack.



 

Postat av: S.

Ja, du måste dricka mer vatten Ida! :D

2011-04-06 @ 15:24:31
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej Ida, om det krisar med kjolen för dig, så skulle jag kunna göra det imorgon, jag har tillgång till symaskin, sen beror det i för sig lite på hur avancerat mönster du har. Jag är med Carina på stan på förmiddagen imorgon, så hojta till så jagar vi upp en symaskin! :) Kram

2011-04-07 @ 01:28:34
URL: http://rosenknopps.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0