Rött.

Hmm, jag mår lite illa. Inte bra. Var inte ens hungrig men hade varken käkat lunch eller middag och var
tvungen att använda upp lite grönsaker, så jag gjorde en stor sallad och micrade en portion laxpasta som
jag frös in förra veckan. En halv portion - som t.o.m var liten från början - senare, är jag mätt. Och illamående.
Yay. Tänk om det kan ha att göra med att jag tog en Concerta för ett tag sen? Har inte gjort det sen i... höstas?
Varför gjorde jag det nu? För att jag är desperat? För att jag ville kallsvettas lite? Hahaha. Usch jag känner mig
typ ensammast i hela världen. Måste göra nåt. Men klockan är över halv tolv och det är för mörkt för att greja
på balkongen även fast jag vill (och kallt!) och även för mörkt & kallt för att gå ut och promenera.. varför man
nu skulle vilja göra det såhär nästanmittinatten. I'm bored.

Nick Red is online.
Åh. Baby.

Nick Red likes your photo.
Nick Red posted on your wall.
Åh, det fyllde tomrummet lite! Call me call me call me! : ) 
 

(hmm, det här med att blogga ett par minuter efter halv, har visst varit min grej hela dan!)
 

Postat av: S.

Du får gå och lägga dig människa ;)

2011-04-19 @ 07:22:05
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma

Sv: Klart du skaffar dig en egen karriär.... du är ju på god väg ju! :) Ja, T:s rockkarriär är ju i Tyskland så jag märker inte av den här hemma ;). Sen har han ju bara gjort en spelning och videoshoot´s där så, men det kan blir mer. Då är jag hemma och tar hand om barnen, snacka om skymundan! :)))



Hope you got some sleep...



KRAM

2011-04-19 @ 09:08:58
URL: http://niiinis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0