Solig söndag på stan! (och Zzz...)

Åh vilka långa dagar det varit de senaste två dagarna! Helt fulla med partajande också så jag är helt LAM idag.
Har så mycket foton som jag måste (eh, vill) lägga in men vet inte var jag ska börja.., eller rättare sagt hur jag
ska orka. Kan ta den här dagens foton först, sen går vi lite bakåt. Sen.

För ja, Hanna hade ju 25-årsfest igår kväll och det blev krogrunda och konsert och allt, men det ska jag skriva om
sen, men hursomhelst så vaknade jag 11:30, strax efter att Hanna hade sms:at och frågat om jag ville hänga med
ner på stan och kolla in tivolit & marknaden med henne och kidsen och Lina. Klockan 13:15 kom jag iväg hemifrån,
och det är värsta sommarvärmen ute! Fick klä av mig jackan och koftan.. mötte upp Hanna & c:o som hade kikat
på tivolit redan och Leo & Viggo käkade blå sockervadd. Sen blev det glass på torget efter att vi kryssat oss fram
mellan alla knallar!





Sen åkte vi hemåt, jag fick skjuts hem och sen lagade jag mat, käkade mat, blev JÄTTETRÖTT, och har nu pratat
med min babe på Skype... och nu får jag verkligen KÄMPA för att hålla mig vaken! Men till vilken nytta egentligen?
Har jag ens nåt att göra? Borde gå och hämta min nya mobil på Ica, det kostar 140 spänn att hämta ut men tror
jag har fått in FK-pengar på kontot nu, men kan ändå inte köra igång den förrän den 28:e... då flyttas mitt nummer
över och jag kommer alltså fr.o.m torsdag att ha Tele2 Kompis istället för Telenor! YAY! Så mycket billigare kommer
det att bliiii! Nu kan älskling och jag prata hurjävlamycketsomhelst. Lovely. Om en timme åker han & de andra två
Blowsajtarna till Tyskland och är borta tills på tisdag. Buäh. Och vi ses inte förrän nästa helg och då har det gått
2½ vecka sen senast! Usch, me no like. Fast jag är så glad för hans skull, att han ska iväg och gigga... : ) ♥

Imorgon ska jag träffa LAURA! Det var längesen. Vi får aldrig till det, verkar det som. Men vi sprang på varandra
idag på stan och bokade in en date efter min tvättid imorgon. Och sen Philip på tisdag. Och nu, nu kommer jag
somna närsomhelst. Har satt på kaffe (ärlikamed snabbkaffe, ärlikamed vatten) men det känns hopplöst.. ^^

Sen får ni se de andra bilderna! I promise! ♥

 


Postat av: Lina

Kan inte sluta skratta åt ekorren och fågeln haha tänk om fågeln tagit den, stackarn!

2011-04-25 @ 20:39:26
URL: http://goldfiish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte sluta skratta åt ekorren och fågeln haha tänk om fågeln tagit den, stackarn!

2011-04-25 @ 20:39:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0