Tröttma...

Zzz... varför är jag så fruktansvärt seg? Är så trött så jag mår illa!
Kan det vara tabletterna tro? "Vanliga biverkningar; illamående, kräkningar, diarré"... Wohey.
Kan ju säga att jag har två av tre so far och sen behöver vi inte gå in på vidare detaljer...

Efter tvättiden blev jag hämtad av Laura och sen åkte vi ut på landet till M-L, och de hade två hundar som
jag genast blev rädd för! Den ena var stor som en häst (och hästar hade de också) men de visade sig vara
inte ett dugg farliga. Ganska keliga faktiskt. Och håriga. Två koppar kaffe och en massa snack blev det!

                         
Lovar att älsklingen skulle blivit impad om han sett mig idag! Hihi. Och han hade ÄLSKAT dem.

Sen åkte jag med Laura & Wilmer hem, käkade lite middag, drack lite té... sen började vi kika på tv men min
tröttma gjorde det omöjligt för mig att stanna kvar. Trött och yr! Klockan är bara strax efter nio, får man gå och
lägga sig redan? Det kanske är vad min kropp behöver... Här är förresten hennes übersöta kattflicka Morris:



Och min lilla Bella på balkongen tidigare idag:



Nä, lägga sig med en bok kanske? Det är ju fan inte ens helt mörkt ute! Huuuur ska det gå?
 


Postat av: Carro

awh :) I love leonberger, dom är stora men söööta :D och vilka söta bilder på Bella :), och Morris :)

2011-04-25 @ 21:41:14
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Sara

Då är vi två som är sjukt sega idag alltså. Usch!

2011-04-25 @ 22:22:21
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Lajl

jag sover alltid eftermiddag.. o så vaknar jag o klarar av att vara lite vaken på kvällen. =(

2011-04-25 @ 22:43:07
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0