Ballerina, burgare & bad.

- "Vad trött det är att vara skönt vid den här tiden på kvällen!"

Ehhh. Ja ni förstår själva. 9 timmar idag. Och det känns ändå strålande, trots tröttman!
Efter jobbet (där jag hängde undan sjukt snygg billig höstjacka som jag glömde köpa,
tar det imorgon på min LEDIGA dag istället!)
 så träffade jag Laura + Wilmer + Tony
och käkade Donkenmiddag. McFeast & c:o, smaskslurp. Vad hungrig man blir av att jobba! 

Klockan är halv tio å bara pyttelite till, men jag skulle kunna somna. In a heartbeat.
Ska lägga mig i soffan och FÖRSÖKA hålla mig vaken. Eller typ TA ETT BAD.
Fatta vad skönt. Inte minst för fötterna. De står inte stilla mycket om dagarna numera!

Laura försökte övertyga mig om att jag måste skaffa stödstrumpor & fotriktiga skor
& hela baletten så jag inte får åderbråck / hälsporre / allt möjligt. Haha. Hon är så
härligt nojjig, but I guess she's got a point. Att gå i billiga ballerinaskor när man står
och går heeeela dagarna är nog inte så healthy trots allt... ^^


 
Imorgon hämtar hon upp mig kl 12 och sen ska vi gå och för-vår-del premiärfika på syrrans fik! Yay!
Ska sova till elva minst. Mmmmm..... (och helt plötsligt är elva sovmorgon!!)
 

Postat av: maja lilja

Laura har lite rätt i det där med skor ;)



Jag jobbar ju på hemtjänsten och springer och går mycket ;) jag kör med mina easytone! de är sköna att gå i + att man tränar rumpan ;)



Sov gott!<3

2011-08-13 @ 00:17:29
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: S.

gud vad söta skor! Jag döör :P

2011-08-14 @ 10:33:53
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0