First day!

Thank you guys! Jag HAR haft en bra arbetsdag! Och jag var inte alls nervös inför nya jobbet,
kände mig faktiskt jättepepp! Men min kropp ville bara inte inatt, ingen som helst ro nånstans.
Ikväll blir det sömntablett, vågar inget annat. Har TRYCKT in information i skallen idag och känner
mig helt slut, mest av sömnbristen antagligen... men jag fick höra att jag hade lärt mig massor
och varit duktig idag, t.o.m stått i kassan själv! AWESOME! (..och läskigt!) ^^

Det har fan spöregnat hela jävla dan! Hade en timmes lunch och gick hem och käkade så fort det
blev TYP uppehåll, alltså strax efter halv tre... på vägen tillbaka fick jag ha gummistövlar & regnkappa,
och sen när jag slutade klockan sex (trodde jag skulle sluta sju, wohoo!) fick jag skjuts hem av Laura.
Wonderful. Och det har regnat som fan sen dess, och jag som måste handla.... : (

Eller vänta.... är det uppehåll nu igen? Det är fan mörkt ute redan men det verkar inte regna?
Måste skynda mig! Bella måste få lite ny blötmat och jag, jag vill ju ha allt möjligt. Och mer kaffe.
SKYNDA! : )


Postat av: Carro

vad roligt att allt gått bra :) jaaa vädret sucks!!

2011-08-10 @ 19:53:50
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: S.

Åh vad kul att det har gått bra :)

2011-08-10 @ 20:22:03
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0