Pannkaks-rest-frukost!

Det är mörkt ute. Igår var det sol men då mådde jag ju helt upp&nervänt. Typiskt!
Lite sol idag hade inte skadat, då hade man kanske vaknat till...
Jag har INGET att göra fram till klockan 18, då är det dags att sticka iväg på showträning.
Fast nu är det visserligen inte så mycket SHOW right away, utan först en gospelkonsert
om bara tre veckor. Måste kolla upp om jag jobbar då! Men sen efter det, då blir det nog
lite mer fokus på show... yaaay.. längtar.. : )

Vad GLAD jag är att jag stekte pannkakor till middag igår, och dessutom så pass många så
det räcker till frukost idag! Med vaniljsocker och kokosflingor i smeten.... tänkte testa med
kokosmjölk nästa gång, det kom jag ju såklart på när all vätska redan var i igår. YUM-M-M.

Pannkaksfrukost nuuuu!
 

Postat av: Carro

AWH! Typ godaste frukosten ju, tillsammans med scones och té för min del.. Love love love!

2011-08-25 @ 12:54:59
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Carro

pappersbjörn.. gud vad roligt... i NEED HIM! för jag blir fan galen på allt skit... psykbryt deluxe.. 2 gånger på 2 dagar.. fint, det... ^^. www.scones.se har massa recept på massa olika scones, jag har bara provat de klassiska än så länge :)

2011-08-25 @ 14:23:58
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0