Sånt man kan göra på fredagar.

Åhh fyyyy vad jag har ont i ryggen! Men jag har haft en bra arbetsdag ändå,
och det är inte varje dag man får slänga upp en hel kille på kassadisken och
larma av honom! Mohaha. Det är ju ändå fredag! (?) ^^

Håller på att fixa middag fastän jag är alldeles för lam för det. Sen ska jag ta ett
BAD och äta popcorn... inte nödvändigtvis samtidigt, men jag är inte omöjlig!
Och cola cola cola, massor av cola. Imorgon är det jobb igen och jag har laddat
upp med thaimatlåda (till söndag också för den delen) och ice coffee. Man hinner
ju inte dricka nåt kaffe på jobbet så jag tänkte att en kall variant i kassan får
funka lika bra! Hoppas det är nåt bra på tv nu, för jag täntke sitta där ett bra tag.
 

Postat av: Ida

Hej Ida!

Haha, heter du oxå ida, gör jag med :)

Jag blir så JÄVLA trött på fk!! Dom bråkar med en heeela tiden o man får nya handläggare heeela tiden.

Vad är du sjukskriven för?

Jag ska prata med fk nästa vecka så hoppas det löser sig annars överklagar jag!

Men dom kan väl inte bara ta bort ersättninge utan att meddela dig först? Helt bananas!

Stor kram Ida

2011-08-27 @ 10:22:49
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Postat av: Nathalie

haha nej de har du rätt i! :D

2011-08-27 @ 10:36:42
URL: http://cookieetime.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag fick ungefär 4 små plättar, blev mätt för stunden men höll mig inte mätt så länge så nästa gång ska jag nog äta lite mer. Men det är ganska lagom för en portion :)

2011-08-27 @ 10:37:51
URL: http://cookieetime.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0