Tisdagssnurr och onsdagsplanering.

Vad lite jag fotar nu när jag blivit en så hårt arbetande kvinna! Kan ni fatta! ^^

Mot slutet av dan idag blev jag rejält seg och fick tunnelseende, då är det jobbigt
att vara surrounded by skitmycket prylar i olika färger, och ett golv som typ lever
sitt eget liv. Och sen en handling på Ica efter det, snurr snurr. Laddade upp med
kattmat så Hanna kan välja & vraka när hon matar Bella i helgen. Och iskaffe åt
mig själv imorgon på jobbet. Och energidryck att dricka EFTER jobbet så jag håller
mig vaken när jag ska åka tåg till min baby vid 21:10... : ) Åh vad jag längtar!

Jahapp, bara att fortsätta ta tag i den disk som är kvar, typ?
Och sen laga middag. Igår glömde jag helt bort att käka middag!
Låg i sängen och kände mig hungrig lixom. Måh! Vilken miss.
Idag fixar jag nåt thai-jox ala Tom Kha Gai, så jag får lite schyssta
rester till imorgon också och kan micra hemma på lunchen. Nice.

 Huvudvärk? No thanks! Måste packa väska också....
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0