Två födelsedagar!

Åh vilken underbar daaaag! Födelsedagslunch för Eve tillsammans med Madde, Fredrik, Igge, Linn & Henke,
och så Malin som dök upp lagom till fikat efteråt! Vi tog buffé på Amazing thai och satt utomhus och käkade.



Eve fick en ny kaffebryggare i present som genast invigdes, i sällskap av lite dajmtårta.



Och sen gick vi en sväng på stan, jag, Eve & Linn, för att sedan skiljas åt - de till Systemet & jag till Åsa.
Var in och sa hej på caféet, hon stod och bakade för fullt, Håkan var Mr Handyman som vanligt och Linette
satt och körkortspluggade. Sen gick jag vidare och var inne på Ica en sväng där jag köpte den där "nya"
läppstiftspennan (som är som en tuschpenna, från MaxFactor) - den provade jag faktiskt i våras när Carina
hade med en sån till showen. En RÖD blev det såklart! Fast vågar inte använda den då min överläpp är lite
torr på ett ställe, då får man väl aldrig bort den därifrån sen... ^^ Och så köpte jag alkoholfritt rosébubbel!
För i det här vädret, och med all huvudvärk igår, så vill jag inte ha nån alkohol. Men att få rosébubbla lite
ändå - ja tack! Få se om det är gott, i värsta fall har jag sockerdricka att blanda ut med. Tjoho! : ) 

Skam den som ger sig. Nu får vi se vad kvällen bjuder på, helt enkelt.
Sjukt varmt är det iallafall, så UTOMHUS skulle ju inte skada. Jag klädde av mig så fort jag kom hem. Phu.
 

  
FÖRRESTEN är inte Eve den enda som fyller år idag, för idag kl 13:35 fick min bror & hans fru Kattis en
liten son, en Thias! Åh, mitt 15:e syskonbarn! Välkommen lilla Thias, hoppas vi får träffa dig snart! ♥
 

Postat av: S.

Åh, grattis! 15 syskonbarn är inte lite det :P

2011-08-05 @ 17:52:31
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte dåligt med 15 syskonbarn! ^^ :) själv har jag inga syskonbarn än sålänge, jag får tjata lite på syrran och hennes pojkvän så man får vara barnvakt oftare :) Mobilen tror jag klarade sig tack och lov, med en hårfön och lite vädring så återhämtade den sig :)

Kramis!

2011-08-07 @ 19:20:03
URL: http://rosenknopps.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0