Reload!

Jag satte alarm på klockan för att inte missa Hollywoodfruarna även denna gång, MEN!
Jag valde att DISKA i en hel timme istället för att kolla på tv!! Halleluja, får man såna ryck
är det bara att ge efter. Med Blowsight på Spotify, och skrynkliga fingrar. Lovely.

Nu ska jag ta en dusch, sen är det bara att ladda om inför två tuffa (?) arbetsdagar till,
och sen är jag ledig i fem dagar!! Sticker till Stockholm och intensivmyser då. Ja jävlar.
Fan vad jag längtar. Aaaahhh!
 
(...sen att jag får chans att mysa med två nyblivna stockholmspinglor också, är fan inte heller fy skam!)


                                                            My blondes, Cia & Mia!
 

Postat av: Mia

Otroligt smickrande bild på mig.....

2011-08-29 @ 22:42:23
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0