Bra Dag AB!

Jag inleder lite med feta klagomål på min förbannade RYGG som gör så ont att det t.o.m smärtar att
ANDAS, och sen är jag även snurrig och typ blind. Fint, då har vi klarat av det. Sen slänger jag in en
massa fina glada foton från dagen som varit, som innehållit SOL SOL SOL & värme (kan vara en stor
anledning till min yrsel/huvudvärk-som-inte-direkt-är-värk-utan-nåt-annat-tjafs),
möte på AF som
faktiskt gick jättebra och resulterade i en INTERVJU imorgon - wish me luck!! - lunch med Hanna & Eve
utanför systers café som snart öppnar, och så allmänt häng på nyss nämnda. Jag hjälpte Åsa att skriva
skyltarna som hänger bakom disken! I'll show you!



Som ni ser kommer det att heta "My house" och det ligger i huset där Tant Bergs låg förut! Alltså uppe på
kullen mitt i stan bakom K14, mitt emot muséet - ja, ni fattar! Ni måste komma dit & fika, asmysigt!! ♥






                        
Folk har ju ALLTID sagt att jag har den perfekta handstilen för att skriva sånahär skyltar, så - TADAAA! : )
                           Sen blev det lite pilligt med att sudda streck, men det gick bra....

På H&M provade jag en kappa som jag spanat in i höstkatalogen som jag vill ha, nu fick jag chansen att prova
                       storlek också! Faaabulous! Den ska jag ha, så är det bara. *klick klick*

                                    

....och sen avrundade Eve & jag kvällen med lite glass, solbränna, och slutligen rödvin på hennes gård,
                                              och så kel med grannkatten Foppa. Fint.




Bra dag! Synd bara att jag känner mig helt ur balans nu...
Thank you anyhow alla raringar som jag hängt med idag!
Inklusive han på AF som fixade en intervju åt mig. Hoho!
 


Postat av: Sofia

du har verkligen fin handstil :-)

2011-08-03 @ 22:53:40
URL: http://shirins.wordpress.com/
Postat av: Åsa

frånhonsominteharnånblogg,mensnartharenjättebrabloggtillcaféet.se ....

Ha ha !! :) Så Himla fint det blev !!

Både bilderna, och din superfina skrift på mina skyltar !! :)

See you guys soon på mitt jättebästaste café.

Välkomna everybody !'

¨Puss kram Åsa

2011-08-03 @ 23:51:49
Postat av: Carro

så din syster har öppnat café?? såå coolt... och du har den snyggaste handstilen, jaaaaaa! :D Stort grattis till Åsa då, för caféöppningen :)))

2011-08-04 @ 09:02:40
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: kattis

va fiint, när skit ungen kommer ut så ska vi komma ner på en fika =)

2011-08-04 @ 10:46:23
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: S.

Vad kul att din syster öppnar café! Hoppas det går bra. Fast det gör det nog, med den där awsome:a skylten och era super-gener! :D

2011-08-04 @ 12:07:16
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: johanna

Men åh vilket mysigt café! värt att åka ända till enköping ju! ;)

2011-08-04 @ 16:01:01
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0