Yawn.

Jobbar 12-19. Hur många timmar blir det nu igen, 7 eller 5? ^^
HAHA. Jag är knäpp i skallen ibland. Det blir kortslutning och jag huvudräknar helvetes fel.
Tror det blir en "det är ju sju timmar - sju - sjutton - sjutton betyder klockan fem - fem timmar!"
En sekund tar det, och sen står man där ba... näääeh? Då kanske man är lite för trött. Typ.

Sjuuu timmar som säkert kommer gå fort, speciellt med en timmes lunch i mitten.
Och sen bara en dag till, sen är man ledig i två dagar. Skönt! Ska försöka fokusera mer på det,
än på att jag är såååå trött. Och att jag inatt började grina för det finns saker jag HELLRE hade
gjort den här veckan, än att jobba jobba jobba, och ha världens längsta möte på torsdag.
Typ, hjälpa pojkvän att flytta. Och sånt. Men men, Hääärda uuut....

Nu frukost!
 

Postat av: Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

2011-08-16 @ 15:02:04
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: S.

Fett lyxigt att ha en timmes lunch! Vi äter med barnen (döstressigt) och sen har vi rast i en halvtimme.

2011-08-16 @ 16:01:58
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Turbotanten

tycker du gör det skit bra ;) i´m impressed ;)

2011-08-16 @ 20:57:57
Postat av: turbotanten

tycker att du gör det skit bra ;) i´m impressed ;)

2011-08-16 @ 21:06:26
Postat av: turbotanten

oh! kommentaren kom visst fram även 1:a gången =) smidige örjan är jag ;)

2011-08-16 @ 21:08:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0