Arton.

ETTÅRSDAG IDAG!! Så jävla fiiiint! Världens lyckligaste. ♥



Firade genom att jobba... hehe. Och det har snöat som fan hela dagen, och det är vitt & vackert ute.

                        

Lunch på jobbet, med köpt paj!! Boo... pallade inte laga matlådor till denna helg, det var FÖRSTA GÅNGEN! ^^


Dagen avrundades med fika hemma hos syster Elin, tillsammans med lillasyster Hanna & storasyster Annie,
plus karlar & kids. Plenty med ös, med andra ord! Och plenty med SOCKER. Har glöggat, bubblat, och mumsat
på chokladkolor & kaffefudge & paj, och sen kaffe med bailey's... Pust. Står här och smygäter sallad rakt ur
skålen nu, för att väga upp lite. Annelie kom förbi med Lucas & Clara innan jag stängde på jobbet förresten och
fyndade skridskor! Vi säljer nämligen ut alla barn- och vuxenskridskor för 100:-/paret nu. Biiiiilligt.
(...och till er som undrade om koftan, kan jag säga att den finns i vitt & ljusgult bara...) ^^


                                                                                                  Sådan far, sådan son... ^^




Och imorgon är jag ledig, innan jag jobbar två dagar till. Sen på torsdag är det sångjobb som gäller, då befinner
jag mig i Väsby centrum med ett par polare och sjunger in julen lite för alla julklappsshoppande människor!
Sen ledig fredag, och sen jobba julafton & juldagen.... ledsen smiley!! : ( Sen ledig en dag och sen jobba två
dar och... fan det känns som om jag jobbar jämt. SPECIELLT för att bara vara halvtidsarbetande... : / Buuuuu.

Anywhore. Duscha? Bada? Sova? Zzz.
 
                         

Postat av: Patrik

Grattis på ettårs dagen :)

2011-12-18 @ 22:49:23
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Storasyster Annie

Ja, nu har man f*nimej socker i sig att det räcker över nyår, typ........

Love u!

2011-12-18 @ 23:00:16
Postat av: Carro

vilken trevlig dag ni ser ut att ha haft :D



ang skorna.. dom där kostar 1195 så dom måste ju va äkta? :D

2011-12-19 @ 00:00:47
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Mia

GRATTIS BÄSTA!

I miss you <3

2011-12-19 @ 12:04:01
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0