Bella first!

Hemma från jobbet just nu för att jag hoppades få en akuttid hos veterinären med lilla Bella.
Hon har ont i baken och det ska vi kolla upp! Fick en tid imorgon bitti klockan NIO, och har även
styrt upp så jag får låna en kattbur av Sanna så slipper jag köpa en ny / gå ner och låna hos vet.
Det är ju en ganska låååååång promenad lixom. Times two. Nu gäller det bara att försöka få tag
i någon som kan skjutsa imorgon, annars blir det taxi och det känns ju som en onödigt dyr utgift
när själva veterinärbesöket OCKSÅ kommer bli jävligt dyrt. Det var de julklapparna /den julmaten det!

Lilla Bellsklingen, bli bra, bli bra... ♥
 
Få se om de tycker att jag ska hoppa in och jobba resten av dagen, när jag varit över och lånat buren,
eller om vi blir för många då. Kanske får ta igen det nån annan dag. Just de kommande två veckorna
blir det dock lite svårt... Oh well. Bella first!! 
 
                   
 

Postat av: Storasyster Annie

Vad bra att du fick en tid så fort hos veterinären iaf.

Ang buren, har det hänt nåt med den vi köpte åt dig? Behöver du en ny egen isf, för det är ju ganska smidigt att ha :-)

2011-12-21 @ 12:07:53
Postat av: carro

Åh nej stackars Bella :(((((

2011-12-21 @ 12:10:41
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0