Danföredan

Imorgon är det julafton! Jag gick upp tidigt och började tvätta, somnade om lite innan det var dags
att slänga in på tork... och så har jag gett Bella medicin, och det gick jättebra! Duktig lillskrutt!
Det är Metacam-droppar som hon får i munnen, sen en Cortavance-spray som jag sprayar i baken
på henne eftersom huden är lite irriterad där. Och så tratt på en stund så hon låter bli att slicka där,
och DET var ju mindre roligt! Hon försökte backa sig ur den och gick långa långa baklängessvängar
i soffan och på golvet, och hon gick in i ALLT! Lilla raring! Så jag försökte lägga upp henne i soffan
med mig så låg vi stilla ihop. Så gott det gick alltså. Kattmamman är inte heller så bra på att sitta still.. ^^ 

                              
                                                         < katt i hatt >

                              

Nu har jag lagt disk i blöt, resten av disken på diskbänken får titta på så länge... och KAFFE har jag hällt
upp, ÄNNU viktigare! Så först lite frukost, sen lite disk, sen ta hand om tvätten, sen ännu mer disk (det känns
som om det får vara ett stående tema för hela dan),
sen gärna gå ner på stan en sväng för att kolla sista
julklapparna, FAST jag har inte råd egentligen eftersom veterinärbesöket igår gick på 2760 spänn! Faaan.
Det var mina tatueringspengar det, typ... men allt för min lilla Bella... ♥

Mors!
 

Postat av: Eve

sv: jaa, det tyckte jag med. Men att låta bli och äta och inte sitta på hela julafton är nog inte direkt det ultimata. haha

2011-12-23 @ 14:00:09
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: carro

awh bella.. :/// tur att hon är på bättringsvägen :)



what?? men va FAN. vad less jag bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir.... ska börja skriva inläggen via html, du kan väl kolla nästa inlägg om de blir samma? :( kraam

2011-12-23 @ 15:27:00
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: carro

asså fan.. de skrev jag i html rutan ... får göra så i fortsättningen då.. fattar inte varför de blir så att texten hamnar utanför när jag skriver direkt i inläggsrutan liksom... crap.

2011-12-23 @ 18:49:00
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0