Falala, årets första och sista centrum-julgig!

Nu har jag varit hemma en stund. Jag och huvudvärken. Som aldrig gav med sig. Som var så jävla jobbig,
som var där medan vi sjöng men allra mest emellan. Och när de andra käkade middag i vår timlånga paus,
så låg jag på golvet i mörkret, i vår loge. Glammigt värre. På min jacka, med halsduken som kudde, och försökte
bli av med värken. Det var skönare att ligga där än att vara ute i ljuset bland folk, jag somnade till några gånger
men vaknade av att jag frös så in i helvete! Men sen var det bara upp & köra igen då, och då kom värken tillbaka.
Fy fan. Världens sämsta spelning, typ. Men halsen funkade å andra sidan rätt bra...?

Ja, det var ju rätt trevligt annars. Jag, Mia, Ingrid & Thessan var det som åkte.
Det blev bara en spelning för mig i år, lite skillnad från tidigare år! 9 som mest, det var grejer det! *pust*
Och värken började ge med sig på vägen HEM. Ha, how ironic. Fast det gör fortfarande onödigt ont...

Det var skönt att komma hem till lilla Bella igen. Hon verkar må mycket bättre men jag vet inte vad hon gjort med
ena matskålen, den stod mitt ute på golvet och det låg torrfoder överallt runtomkring...? Hon kanske hallucinerat
och gått till attack mot den. Haha! Skruttunge! Och så gömde hon sig bakom soffan när jag kom hem, trodde då
att hon råkat kissa eller kräkas nånstans men kunde inte hitta nåt... så hon är bara lite mysko. Men nu är det bra,
hon har t.o.m gosat med mig i soffan och hon spann! Mmmmys! : ) ♥

Fan nu är jag hungrig, det blev ju ingen middag för mig... ingen frukost heller för den delen.
Orkar inte laga maaat! Vad ska jag laga? Att gå till Max som ligger ett par minuter bort känns VÄLDIGT lockande.
Men borde inte. Eller? Steka pannkaka? Orkar jag det? Måh. Vilka problem... ^^
Imorgon måste jag gå upp tidigt IGEN (fan, mina TVÅ lediga dar när jag tänkte sova, så fick jag inte det någon
av dem!)
eftersom jag måste tvätta! Bella kissade ju i sängen i förrgår så det är bara att tvätta på... Zzzz....
Sen jobb JULAFTON & JULDAGEN och det svider! Och att vi t.o.m öppnar en timme TIDIGARE på julafton, det kan
jag bara inte förstååååå...... : / Att inte tjäna extra röda dagar dessutom är ju för fan... #¤%&!(%¤#"...
 
Imorgon kommer min pojkvän hit på kvällen. DET är ju iallafall bra.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0