Gårdagens rusta-för-vintern-shopping!


Kaaaanske kunde varit lite mer stämningsfullt om jag inte fått med containern där till vänster... ^^

Storstan igår då va! : ) Jag köpte mina nya vinterskor på Stadium's barnavdelning, Hej vattentätt!, och en
ny GRÅ vinterjacka från Vero Moda. Kom ganska billigt undan ändå, 500:- för skorna och 400:- för jackan!



                         
Jag har badat nu, läääänge och varmt, och nu är det strax dags för Big Bang Theory på femman! Yay!
Till det blir det nog en stockholmslussebulle och sen blir det omedelbums sängdyk! Nattinatt! ♥
 

Postat av: Carro

oj.. tänk om man kunde köpa skor på kidz-avdelningen, har du små fötter? :) Jag hatar mina... breda, stora & fula.. :s Men dina skor var gulliga, och jackan är ju supersnygg!

2011-12-14 @ 00:26:12
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: johanna

måååh jag vill också kunna köpa skor på barnavdelningen ^^

2011-12-14 @ 09:47:48
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Louise

Hej!

Glöm inte att impregnera skorna, då blir de ännu mer vattentäta! :)

Kram

2011-12-14 @ 12:02:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0