Hemma från doktorn! : )



Åh, vilken dag! Inte minst för lilla Bella... Veterinärbesöket blev TRE TIMMAR långt!
Med blodprov och lugnande och sen tillslut blev hon sövd för att de skulle kunna tömma analsäckarna
på henne. Det var det som var problemet, som tur var! Så nu är vi hemma, efter en sväng på apoteket
också - där jag fick vänta jäääättelänge på min tur - Bella är lite groggy och jag är 2760 kronor fattigare!
God jul på den alltså! Försöker få henne att ligga still i soffan och värma sig med en filt, och VILA, men hon
ska visst vara uppe och gå.. Nåja. Hon blir piggare och piggare iallafall.

Jag ska åka iväg och sjunga julsånger ikväll och frågade veterinärtjejen om jag skulle ställa in det och vara
hemma istället, men hon sa att det var helt okej för mig att åka iväg några timmar. Det kändes bra att höra,
speciellt eftersom det inte finns några ersättare att skicka iväg! Hoppas min enorma huvudvärk släpper, nu mår
jag inte speciellt bra... Blir hämtad om knappt en timme. Har precis käkat dagens första mål mat (visste ju inte
att vi skulle bli borta så länge!)
och nu ska jag sminka mig. Och bli lite pepp. Egentligen vill jag bara ligga hemma
och gosa med min duktiga katt men hon kommer säkert mest sova ändå. Lillbebisen. Intesålitenegentligen.



                        

Postat av: Nadja

Skönt att det inte var nå allvarligt! Tänk att det ska vara så jäkla dyrt med vettis alltså :/

god jul med er! :]

2011-12-22 @ 14:46:32
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Sånt hade min mammas gamla chihuahua problem med! inte kul! stackarna!

Och jäklar vad dyrt, trist nu i juletiderna!



Hoppas på att Bella blir frisk (kul att jag skrev fisk först) & pigg snart då! :)

2011-12-22 @ 15:03:59
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: Patrik

Bra att det gick så bra med bästa Bella. Fast trist att bli 2700 kr fattigare dagarna före jul.

2011-12-22 @ 16:34:15
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0