Lättnad.

ÅH vilken lättnad jag känner nu. Har varit och lånat bur av Sanna och fick även en liten burk med
kattmynta, som jag inte ens provat förut. Hon sa att jag skulle stryka på lite på filten i buren så
skulle hon gilla lukten, lixom... jag ba "yeah right", min katt går inte på nåt sånt typ, hon gillar ju
inte ens kattgodis. MEN. Jag provade att stryka/gnugga på lite (det är små torkade blad typ, ser ut som té)
på hennes filt i soffan och hon ba WOOOW! Gosgosgosgosgos! Så himla roligt att se hur hon sniffade
massor och sen började stryka sig och sen rulla runt. Lillskrutten då! : ) Taaack Sanna, awesome!! ♥

(...och hon har t.o.m redan varit inne i buren en sväng, fick knappt ut henne! Score!)

OCH, sen ordnade det sig med SKJUTS också, tack vare snälla Thess som ställer upp och kör mig & Bella
till veterinären imorgon bitti. Gud vad skönt. Klart att jag fortfarande är lite nervös över själva besöket men
nu vet jag iaf att jag kommer dit! Tack!! : ) 

                       




Och förresten fick jag lite julklappar handlade också, åt några av kidsen. Det känns ju också OTROLIGT bra!
Har inte köpt julklappar på hur många år som helst känns det som... Åh, vad bra det känns. Undrar bara hur
mycket pengar det kommer gå imorgon, skulle ju vara kul att ha nåt kvar till hyran & räkningarna sen...

Men nu är det bra. Nu känns det ganska bra.
 

Postat av: Lebanezza

Ska vi ha ett länkbyte? :)

2011-12-21 @ 20:44:51
URL: http://lebanezza.blogg.se/
Postat av: kattis

hoppas de går bra med bella. hon är ju gammal med. vad som helst kan ju hända :/

inte ska behöva köpa nått heller, spar de pengarna du.. vi har inte köpt nått till barnen :s blir rätt mycket då ju.

kraam

2011-12-22 @ 08:52:04
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0