På hemmaplan.

Nu är jag hemma igen! Efter en onödigt lång hemresa. Mest eftersom mestadelen av den gick åt att
vänta på klockan 22:07-tåget, ända från klockan 20:45, ungefär. Tack, SJ-appen. Den lovade ett
tåg med avgång 21:07. But no no! Inget sådant tåg fanns! No no. Tack tack.

OCH DÅ! Där kom Lexi som en räddande ängel i rosa mössa, och förbarmade sig över mig! Fan vilket flyt.
Vilken tur i oturen. Vi satte oss på Donken, hon åt middag och jag fikade en jordgubbsshake. Underbart.
Det fick tiden att gå betydligt fortare. Och sen åkte jag hem, och sen promenerade jag hem till min lilla
katt. Mjau mjau mjau. Och nu är jag sugen på te och macka. Sen blir det sängen, och två dagars jobb!
Sedan julkonsert på torsdag, andra försöket! Missade ju den i fredags... : /

Vi var på stan hela dan idag, och shoppade! Mest jag. Haha. ÄNTLIGEN ett par vattentäta vinterskor!!! ♥
Och en ny vinterjacka. Så nu är jag så jävla redo för vinter. T.o.m slask! Kom an, bara! Så jävla REDO!!
Woop woop. Slänger nog upp bilder imorgon eller nåt. Nu ska jag kvälls(natt)fika lite och sen sova. Goodnajt!
 

Postat av: johanna

Jaa har den från cubus också =) Annars älskar jag deras "bhar" (stavar det så?), men just av denna variant gillade jag Lindex bättre ;)

Önskar att det fann fler stl i affärerna, har också 65 runtom egentligen =(

2011-12-13 @ 11:16:32
URL: http://jhnn.blogg.se/
Postat av: Carro

vad bra att du träffade på din polare :))

2011-12-13 @ 12:56:25
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0