Snart hemåkningsdags!

Tack för era komplimanger! Ellen är verkligen superduktig och jag är så glad så glad : )
Sitter här i stockholm och min karl som bor här är på jobbet... själv har jag nyss påbörjat
påklädning och tänkte åka hem typ halv-sju-ish. Det går tåg två gånger i timmen fram till 19, fiiint!
Ska handla litegrann när jag kommer hem, till morgondagens nyårsfirande hos lillasyster. Om tre dagar
flyttar de till sin VILLA. Hurjävlacooltsomhelst.
.
Själv är jag lamast i världen och sov till klockan halv tre ungefär. Förutom att åka en massa tåg igår
och tatuera mig en hel dag, så hann jag även träffa Cia och hälsa på i hennes fina lägenhet för första
gången, käka rostbröd med marmelad, prata en massa, sen åka och möta upp min karl, handla, nästan
svimma på mataffären, beundra min arm, duscha, äta middag, kolla en HALV film och sen somna. Snark.
Var såååå seeeeg igår. Känner mig, ärligt talat, inte ett dugg piggare idag. Men det brukar ordna upp sig
LITE när man kommer ut i friska luften. Måste till apoteket som ligger här borta och köpa en ny salva att
smörja tatueringen med också, den jag har kvar sen sist kommer inte räcka länge! Den ÄTER salva!
.
Puss & hej!
.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0