Söndagskväll ala Ida.

Åhhh vilken god maaaat! Trodde jag skulle orka tre men det blev tvååå. Smaklökarna vill ha mer
men magen säger neeeej! Mmmm. Och det var t.o.m de SMÅ wrapsen, inte de där stora. Äh, blir
jag sugen på mer så finns det Marabouchoklad i kylen, vadå helgmys... omnomnom... 

                    

Åsså är det kallt. It always is. Åsså är jag trött. I always am.
Funderar på ett bubbelbad. Eller ett brustablettsbad. Köpte en till såndär badtablett på Ica Maxi,
underbar doft! De försvann ett tag men när jag såg dem senast köpte jag en igen. Jag har inte i hela
på en gång, vilket man "ska".... jag delar upp det på två-tre bad, typ. Mer njutning för pengarna lixom.. ^^
(...häller ändå i bubblor OCKSÅ...) ^^ 

                     
Men då! Pixliga överkanter på två bilder av två! Bra jobbat mobilkameran..... *gruff*
 
Kul att jag trodde klockan var typ 22-23 nu... och så är den 20, lixom....
 

Postat av: Carro

åhh .. de ser verkligen gott ut :)

2011-12-04 @ 21:19:27
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0