Att göra?

...."säkert sova lite för länge" skrev jag igår.
HAHA! Ja, att gå upp strax efter kl 14 ÄR lite sent. Jag vet.
Men finns det NÅT i mitt liv som inte är helt upp&ner eller?

N sms:ade precis att de är i Sverige igen, TJOHO! Min fina älskling vad jag saknar dig. ♥
Jag ska kickstarta dagen nu med frukost klockan nästan-tre, sen har jag sms:at Herman om rep men han har
inte svarat än, hur som helst har jag ju typ all tid i världen för det nu. Ja, innan söndag iaf, då är det dags! : )

På söndag har vi även årsmöte klockan 9:jävla30! Hu. 
Sen hoppas jag också att jag får tillbringa lite helg med min karl. 

Eve vill ses också. Ja, idag alltså. Hon & Hanna pluggar. Vi får se om jag hinner (?) med det också.
Nu - frukost - nyss! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0